sista helgen

ja ni kära bloggare. ikväll är min sista helg som jag kan festa och ha kul. för nästa helg kommer jag ligga hemma med mitt gips på benet och kryckorna vid min sida.
jag längtar ju som tusan till min operation, men det känns även lite trist att jag inte kommer att få gå ut med mina vänner som vanligt.
självklart kommer jag gå ut nån helg eller två, men inte nästa helg iaf, jag kommer ha så himla ont i mitt knä.

just nu sitter jag,hanna,nicole,stephan och oscar hemma hos mig och dricker bacardi med fanta. muumsigt.
ikväll ska vi till viper. som vanligt. och jag ska se till att ha så roligt som jag bara kan.
ne nu ska jag fortsätta vara social med mina vänner.
ha en trevlig kväll allesammans!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0