2 valpar = destination London!!

idag började dagen som vanligt..dock med en skutt upp från sängen, vaknade 20 över 6 imorse av att jag inte hörde alarmet...som tur var hade inte farsan åkt än, så ja åkte med honom, och kom i tid till jobbet..
slutade kl.14 idag och då begav jag mig hemåt..när jag väl kom hem var det bara att gå på en gång, för att först hämta jasmine och sedan begav sig jag och mamma mot Albano djursjukhus...
vi blev väldigt tidiga, så jag och mamma åkte till mörby centrum och åt oss en varsin burgare...sen åkte vi till sjukhuset, och fick sitta i ca 20 minuter och vänta på att sköterskan skulle ropa in oss i rummet..efter en stund kom sköterskan igen och släppte in oss i ett annat rum där vi skulle ta ultraljudet..
när vetrinären kom så satte hon på krämen och sedan började sitt jobb...det ända hon såg var 2 pyttesmå valpar...jag såg däremot deras ansikte och hur lika dom är lilla dixie...
tyvärr så blir det ju london nu för dixie på torsdag...så det känns ju lite jobbigt, man blir ju lite deprimerad när ens ögonsten ska resa alldelles själv på ett flygplan och sedan vara borta i ca 12 veckor, så jag borde nog klämma in min egna resa till London och börja planera när jag ska resa dit...
vad har ni haft för er idag?





Postat av: Emelie

svar: hehe jag märkte det! :P

Datum: 2008-10-07 | Tid: 22:02:16
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag har haft tråkigt, ag praoar och det är jätte tråkigt har aldrig längtat till skolan så här mycket.

Datum: 2008-10-08 | Tid: 18:45:41
URL: http://parisdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0