behöver hjälp..

nu behöver jag er läsares hjälp..
jag håller på och planerar in min nästa tattuering...det ska bli ett lejon, med tanke på att jag är född i lejonets tecken..och jag vill inte göra själva stjärntecknet för lejonet, det gör ju alla..så jag har bestämt mig för att göra ett lejon..nu vet jag bara inte var jag ska sätta den, hur det ska se ut eller nånting
jag vill antingen ha bara ett lejonhuvud på antingen armen eller på skuldran...men skulle det inte vara coolt med ett lejon på hela vänstersidan på ryggen som klättrar?
som ni märker har jag iiiiingen aning om hur jag vill att mitt lejon ska se ut, därför drar jag mig till er..snälla kom gärna med förslag..
här har ni 2 lejonhuvuden som jag har fastnat för..








Postat av: Sofie :)

tycker du ska tatuera in en lejonhona, med tanke på att du är tjej. Kanske lejonansiktet o en "lättare" tribal ?

Datum: 2008-10-06 | Tid: 10:27:36
Postat av: Emma <3

Jag tycker lätt att du ska göra en neråtkrypande på typ övre armen eller nått ;)

Datum: 2008-10-06 | Tid: 17:23:16
Postat av: Rockin'Gal

Lejonhona var ett najs förslag. Fast jag tyckte dock de där med klättringen var en schysst idé av dig daisan! ;P

Datum: 2008-10-07 | Tid: 21:42:18
Postat av: Christopher

Mitt förslag är en helbild på en lejonhane på högerskuldra!



En Lejonhane med stor man, eller vad det heter, dess krage om du förstår! :)



Lycka till Daisy!

Datum: 2008-10-12 | Tid: 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0