biokväll med hanna!

idag så blev det inte att jag och hanna åkte in till stan..jag tror de berodde på att ingen orkade. men imorgon ska jag åka till sickla centrum med mamma och även möta upp monika (min morbrors fru). där kommer jag shoppa lite till mig själv och även börja leta julklappar, jag vet att jag är tidigt. men palla springa runt i julrushen i vinter?! nej, aldrig i livet!!
men nu ikväll ska jag och hanna åka in till stan iaf och kolla på bio. det måste göras eftersom jag redan har betalt biljetterna med mitt presentkort.
vi kommer titta på High School Musical 3, ser verkligen fram emot det. har hört att den ska vara superbra, så vi får hoppas på det bästa.
vad ska ni göra ikväll?






Postat av: emelie

Så roligt med bio! :)

Datum: 2008-10-27 | Tid: 19:23:26
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: hännys

icke bra att dricka öl innan bion dock :P

Datum: 2008-10-28 | Tid: 13:28:23
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0