bloggtips tack!

tjohoo på er alla glada bloggare.
nu är det så att jag är en tjej med extremt dålig fantasi. jag har ingen aning vad ni läsare vill läsa i min blogg. vad är det som gör en blogg intressant?
jag skulle verkligen uppskatta om ni kom med lite förslag på vad just ni skulle vilja läsa i en blogg.
detta skriver jag mest om i min blogg just nu:

- vad jag gör på dagarna/helgerna
- hit eller diss?
-  vem bar den bäst?
- vad som händer med alla mina närmaste och deras bloggar.

jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om. ska man vara en liten skvallertant som sitter och samlar på sig massa fakta om vad kändisar gör och inte gör? eller ska man bara berätta vad som händer i ens liv. då kan inte denna blogg vara så intressant :P haha, skojja lite bara.
vad vill ni se i min blogg?





Postat av: emelie

Mer bilder från din vardag :)

Datum: 2008-10-20 | Tid: 22:08:47
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Josefina

Dagens outfit!! :)

Datum: 2008-10-21 | Tid: 20:52:41
URL: http://josefinap.blogg.se/
Postat av: *

Hemlisar :D

Datum: 2008-10-22 | Tid: 23:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0