dagen med det stora D närmar sig!!

nu är det måndag...det betyder att det bara är 3 ynka dagar kvar, sen smäller det..
och det är den dagen som dixie, min älskade älskling, tar sig på ett flyg med destination london för att vänta in sin dag då hon ska klämma ut sina valpar...
denna dag är INTE en dag som jag ser fram emot som ni kanske kan förstå...jag har tagit ledigt från jobbet..med tanke på att jag jobbar 7-16, och hennes flyg får kl.10.00, och hon måste vara där kl.08.00...
guuuuuuud vad jag inte vill att hon ska åka...
ni har inga tips som kan göra att veckan inte går fort?


mitt hjärta, mitt allt <3




Postat av: emelie

svar: Det var tyvärr fel svar! Det rätta svaret finns just nu uppe på bloggen! :)

Ha det gott!

Datum: 2008-10-06 | Tid: 22:36:33
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)



Datum: 2008-10-06 | Tid: 23:38:51
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0