dagens outfit, shopping med mor och moster!

nu har jag klätt på mig, satt på mig ett ansikte och nu ska jag,mamma och ann bege oss till gustavsbergs centrum för att shoppa lite. jag kommer leta efter ett par nya byxor, en vinterjacka och eventuellt skor =P (behöver inga skor, men det är alltid lika kul att köpa)..jag kommer även börja leta efter juklappar, men vad ska man köpa?!!
har ni några ideér som man kan köpa i julklapp?


byxor från jc, linne och munkjacka från haléns.




Postat av: Marika

Det beror lite på vem du ska köpa sakerna till :p



ska du köpa till vänner kan du köpa





pressentkort,smycken,klokor,biobiljetter,böcker,prylar till hemmet..ah massor!!



till föräldrar/släkt kan du köpa spa kitt :)

Datum: 2008-10-28 | Tid: 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0