dålig update!!

beklagar verkligen min dåliga update...men helgen har varit så fullspäckad så jag har inte vetat vad jag heter...hehe..
den här söndag har jag verkligen inte gjort ett smack, har legat framför tvn och bara slappat...
nu tänkte ja springa ner till tobaksaffären, köpa mig nått gott, sen kanske ta mig en dusch och bli lite frächare än vad jag är..sen måste jag ullkamma dixie..
hon ska ju till vetrinären på tisdag och ta ultraljud för att se om det är några bebisar i magen...det tror jag nog att det är, hon  har blivit så tjock =)
men om det nu visar sig att det är valpar i magen på henne reser hon till london på torsdag och är borta i ca 3 månader =( kommer sakna henne så mycket...
vi får helt enkelt hoppas på att dom går fort...

s





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0