för söt!

min lillasyster, hon är bara för söt!! helt ärligt!!
jag har träffat på många i mitt liv som säger att dom har en viss person som sin idol. men jag tror nog att min lillasyster tar priset!
min kusin, angelica, är ju ihop med en kille som heter micha. han har varit med i lilla melodifestivalen för några år sedan och var även med i en grupp som heter Popkidz..men nu kör han solo.
grabben är bara 14 eller 15 år (kommer inte riktigt ihåg), men han har gjort mycket i sitt liv. han är till exempel varit i Japan i somras och sjungit duett med bl a Justin Timberlake. Hur coolt är inte det, med tanke på att det är en av hans största idoler. och hur många har i sitt liv fått sjunga tillsammans med sin idol?
men iaf, min lillasyster är TOTALT besatt av honom. och då menar jag verkligen besatt!! hon pratar varje dag och honom. micha hit och micha dit!! hon frågar varje dag: "när ska vi åka och träffa micha?", "vad tror du micha gör nu?"..även när hon leker så leker hon med sina barbiedockor och låtsas vara ihop med micha.
hon har sagt till alla sina kompisar att hon är tillsammans med micha och att hon har pussat micha.. hon är verkligen bara för söt!!
hon brukar även ta min dator och sitta och titta på micha när han uppträder med Popkidz på nån galleria eller vad det var. det finns upplagt på youtube.klicka här för att se den videon. (det är hans som pratar i början som är micha)
känner ni någon som är så här besatt av någon kändis?


här ser ni lilla jasmine som sitter och lyssnar och tittar på micha på youtube, galet söt!! :)





Postat av: Anonym

Hon är bara för söt! Hälsa till henne från mig/Hanna

Datum: 2008-10-28 | Tid: 17:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0