goda nyheter

jag har lite goda nyheter gott folk..eftersom anna har varit på mig som en hök nästan på att försöka få ett datum till min knäoperation så bestämde sig mamma för att ringa karolinska och dra en fet vit lögn =P hon sa nått i stil med: "hon måste ha sin operation NU! de funkar inte längre, hennes chef är på henne om att hon ska gå ner i timmar bara för att hon ska kunna få in en ny tjej som kan ersätta henne, så hon måste få sin operation snarast!!"

jag har inte pratat med mamma ordentligt än men dom har tydligen sagt att jag kommer få hem en kallelse snart till röntgen, då dom ska ta bilder på knäet och se vad som måste åtgärdas..sen ska jag även få träffa narkosläkaren, så operationen blir förhoppningsvis i november. och det är ju väääldigt snart =) men jag tänker inte hoppas för mycket för denna sak har  man ju hört flera gånger.
det tråkiga blir ju nu om operationen verkligen blir i november så måste jag ju ställa in min planerade resa till London för att hälsa på dixie.
det är ju lite tråkigt, men om operationen blir av så blir jag öööverlycklig!!
har ni opererat er för något, vad?




Postat av: emelie

jo man har ju opererats ett x antal gånger :P

Datum: 2008-10-14 | Tid: 23:39:29
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0