gryyym röst

igår var det som sagt killarnas tur i idol att köra sitt första kval..det blev rasmus som åkte, helt rätt om ni frågar mig.
ikväll är det dags för tjejerna igen..tyvärr tror jag att loulou ligger risigt till, men bara med tanke på sin vikt och inget annat, jag menar lyssna på när bruden sjunger, det är ju gåshud på gåshud..
med tanke på gåshud, igår när Lars sjöng Everybody hurts, jag menar viiilken röst killen har..han kommer säkert släppa en skiva oavsett om han vinner idol eller inte.
vad tycker ni om lars??





Postat av: hännys

han lät precis som han som sjunger originalet. jag började nästan gråta!

Datum: 2008-10-03 | Tid: 16:05:22
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0