hemmakvällar = booooring

okej, jag har varit hemma ikväll...visst jag har fortfarande duuunderhuvudvärk, men guuuud vad tråkigt det är att bara ligga hemma och jäsa med en chipsskål,cola och idol på tv..sånt här är det man gör när man är hemma på en söndag efter en grymt rolig helg med mycket fest, mycket vänner och mycket dans..men nej, lilla daisy ska gå och bli sjuk och får stanna hemma.
jag slängde in ett inlägg i viperrooms gästbok igår på deras hemsida och fick ett svar tillbaka som verkligen värmde om hjärtat. här får ni se:

daisy - igår kl 18:19
halloj min favvoplutt :) imorgon är det fredag och jag ligger hemma och är JÄTTE sjuk!! :O vilket betyder ingen viper för mig imorgon :( men hoppas ni får en superkväll utan mig, så ska jag försöka ta mig i kragen och kanske dyka upp på lördag :)
Blå / Viper Room:
Hej blondie! Riktigt trist att höra :( Blir ju inte samma sak utan dig så jag hoppas på ett snabbt tillfrisknande! Första fredagen på typ ett år du missar haha, stackarn! Bamse-krya-på-dig-kram!

hur glad blir man inte då när ens stammisställe blir nere när man inte kommer dyka upp under en fredagskväll..som pelle (killen som äger viperroom) skrev, det här är första gången på typ ett år jag stannar hemma på en fredag!! heeelt gaaaalet!!!
nu sitter jag här hemma och väntar in resultaten på idol för att se vem som åker ut. jag hoppas för guds skull att det blir johan palm som kommer åka ikväll, men det tror jag nog inte. tycker han skämmer ut sveriges befolkning totalt!!!
vem tycker ni ska åka ut ikväll?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0