himla möösigt!!

igår var det ju viper som gällde. vi hade mycket trevligt må jag säga.! jag blev en liten hjälte. det var en tjej som fick ett astmaanfall så var jag tvungen att hjälpa till eftersom jag hade min astmaspray med mig. och polisen som stog utanför och försökte hjälpa henne kallade mig för hjälte, galet stolt jag blev! :)
natten led iaf mot sitt slut, och hanna kom med mig hem, eftersom ingen av oss ville åka hem själva kommunalt. så nu har jag och hanna varit ute på långpromenad med kajsa. mycket trevligt vi hade. ganska mysigt att gå ute i det här höstvädret ute i skogen. :) nu ska vi diska, sen ska vi nog gå ner till thai resturangen och köpa lite thaimat :)
vad ska ni göra idag?

                  

                     

                    




Postat av: Hänys

galet bakfulla idag! och fy vilken himla musig promenad det var! hittade ju salt i din ficka och fick lite flash backs tillomed! ;P

Datum: 2008-10-25 | Tid: 14:14:55
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0