K-AOS!!

både igår och idag har varit 2 av dom sääämstadagarna i mitt liv!!
igår så ringde min s k "syster" upp mig och ger mig väääääääärldens utskällning...det har nämligen kommit fram en sak om hennes pojkvän som jag inte visste detaljer på..det ända jag visste var att han har gjort något fel emot henne under en festival i somras...
och eftersom jag inte har vetat mer än att han gjorde något fel (kan ju vara vad som helst), så tyckte inte jag att jag borde lägga mig i..det är inte förns nu som jag har fått reda på vad som egentligen hände...och det får man feta utskällningen  för..
jag citerar henne: " jag är så besviken på dig, du ska framstå som min bästa vän och du har inte berättat nånting för mig..inte heller ställt honom emot väggen och frågat vad fan han har hållt på med. är så grymt besviken på dig."
jag menar vad fan ska jag göra?! är jag någon jävla springpojke för henne eller? varför är det JAG som är boven i dramat helt plötsligt?!!?
dom 2 av hennes/våra vänner som faktiskt var med när allt detta hände i somras, varför är inte dom boven i dramat? det är väl ändå dom som har gjort fel om nån?!?! VARFÖR RINGDE INTE DOM PÅ EN GÅNG NÄR DETTA HÄNDE OCH B ERÄTTADE DET?!
nej nej, det är ju JAG som har gjort fel...men ärligt talat så bryr jag mig inte..jag tycker inte att jag har gjort något fel..visst jag kunde frågat honom vad fan har gjort, men ja menar det här är ju inte första gången, och är man dum nog att ta tillbaka denna person då så ser inte jag någon skyldighet att berätta nånting..har någon gjort ett fel i ett förhållande en gång så kommer denna person göra det igen..
vad tycker ni, är det JAG som är boven i dramat eller inte?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0