lyckad lördag

igår var en mycket trevlig dag vill jag säga.
dagen började med att ja gick upp vid ungefär halv 10 tror jag klockan var. städade lite, hängde tvätt, la i ny tvätt i maskinen, gick ut med kajsa, diska. gjorde mamma lite extra glad med andra ord :)
sedan vid ungefär 12snåret kom atte förbi, då väntade vi bara in mamma och pappa som hade varit och hämtat lite möbler dom skulle få av en dam.
sen när dom kom hem bar vi oss av mot Berga naturbruksgymnasium där hanna höll hus under helgen. alltså hennes skola, och hon hade stalltjänst denna helg.
så vi åkte dit, titta på deras grisar och hästar. fick se när hanna och hennes polare tvättade rent ett sår på en av hästarna som fanns där. han tyckte inte om de, men han var superduktig :)
sen fick vi hjälpa till att ta in några hästar, jag vågade däremot inte ta dom stora hästarna, så jag fick ta deras shetlandsponnys. lagom höjd för mig, haha!!
sen fick vi övertala hanna att åka med oss till jocke där det skulle vara inflyttningsfest/födelsedagsfest. vi hade det mycket trevligt där.
jocke hade till och med fixat ett bildspel på alla oss när vi har festat ihop och allt som vi har gjort. det var riktigt kul att se några gammla bilder som man totalt hade glömt bort att dom fanns.
men sen vid ungefär 22 så kom hannas kompis och några till då vi skulle åka en sväng med dom, sen  begav sig hanna och jag till viper.
vi hade det riktigt kul igår må ja säga. en grym avslutning på kvällen var när jag kom hem till min säng och somnade som en stock!
vad hade ni för er igår?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0