mina svar

nu har jag fått lite svar av er läsare om vad ni tycker jag ska blogga mer om...jag är evigt tacksam för era svar och lovar att jag ska försöka blir bättre :)
några tips var:

- dagens outfit
- mer bilder från min vardag
- hemlisar

eftersom jag jobbar så knäppa tider så hinner jag inte lägga upp ex dagens outfit innan jag åker till jobbet, eller snarare inte orkar lägga upp dom =P jag menar måndag,tisdag,torsdag och fredag jobbar jag 7-16. så då har man inte lust att gå upp lite extra tidigt bara för att lägga upp en bild =P
men nästa vecka är jag ledig hela veckan förutom fredagen, eftersom det är höstlov så passade jag på att ta ledigt så får alla andra deltidare passa på att jobba, så jag kan vila upp mig =)





Postat av: emelie

Du kan ju lägga upp dagens outfit när du har kommit hem (om du orkar det vill säga) :P hehe

Datum: 2008-10-25 | Tid: 12:10:53
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0