ovanlig måndag

idag började dagen precis som vanligt..gick upp vid halv 6 och sen åkte ja till jobbet med 06.07 tåget hemifrån..kom till jobbet vid 10 i 7, lite senare än vanligt men jag hann iaf...
när ja stämplade in var det bara att börja med uppfyllningen..sen vid halv 8 ringde nån från en bank och stor beställde frukost..dom skulle typ ha 10 saker av varje sak..fett jobbigt daniel fick i köket, men inte mitt problem :P
sen vid 10 var det dags för mig att gå på rast, och då klämde anna (min chef) ur sig att jag skulle jobba på mc'donalds på centralstationen idag, för dom hade ont om folk idag..
visst de va väl skönt att komma bort från samma resturang som man jobbat på över ett år, men saknade mina kollegor..dom på centralen hade inte samma humor som jag har...så det kändes lite jobbigt..

nu e jag hemma och håller på att skicka bilder till jocke, han fyller ju år på fredag och på lördag ska han ha inflyttnigsfest/födelsedagsfest..ska bli riktigt roligt tycker jag :)
men eftersom man är pank vet ja inte om de kommer bli nån present till jocke eller nån dricka för min del...men de löser sig alltid..
har ni nått tips på vad man kan köpa till en kille som fyller 22?





Postat av: emelie

svar: tack :)

Datum: 2008-10-14 | Tid: 08:48:06
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0