sjuk

idag vaknade jag vid halv 8, steg upp, borstade tänderna och sedan gick jag iväg till tandläkaren till 8.00. det är verkligen SVIN dyrt att gå till tandläkaren..jag va där i 15 min, då ja skrapade bort tandsten och putsade tänderna, det gick på 735 riksdaler..asså jag menar, räkna ut timpenningen på det!! gaaalet dyrt tycker jag..

sedan vid 10 snåret åkte ja iväg till jobbet...men de va inte länge ja va där. ja klev in genom dörrarna och dom skicka hem mig på en gång, jag såg ut som ett vandrande lik, eftersom jag är sjuk..

jag ville egentligen inte åka hem, eftersom de skulle bli kaos sa jag, men de sket dom i, ja åkte hem iaf. och har sen dess spenderat dagen i soffan, och planerar inte på att flytta på mig förens ja ska sova...

för klockan 21.00 är det ju dags för ännu ett nytt spännande avsnitt av Grey's anatomy.
vad är erat favoritprogram på tv?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0