tack kusin

igår var nog en av dom roligaste kvällarna på lääänge...
kusinen kom ju igår tillsammans med sandra och vi hade verkligen jäätte kul...sandra,emelie och hanna kom till mitt jobb när ja hade slutat..så sprang jag in på systemet och shoppade järnet kändes det som..
sedan begav vi oss hem till mig där vi lagade middag, det blev tacos, muuuums!! sen var det bara för mig att välja kläder inför kvällen...men till det fick jag emelie och sandras hjälp..
sedan när vi alla fyra var färdigfixade och kände oss redo för att börja ladda inför kvällen startade vi igång en singstar-kup..har iiingen aning vem som vann men vet iaf att vi hade det jääävligt trevligt..vid ungefär halv 9 snåret kom atte och bara efter en ca halvtimme hoppade vi in i proben och begav oss emot viper...
väl där hade vi det jääätte kul..fick andree (dj:n på viperroom) att spela min andra kusins (emelies syster) pojkväns grupp låt :P (hahah komplicerat värre det blev)..det är en svensk version av "if only you" med danny och therese...den är suuuuper bra och som tur var så verkade alla andra människor på viper att gilla låten också så den kommer spelas fler gånger..kändes riktigt kul att ja lyckades hitta en låt som verkligen gick hem på en nattklubb =)

jag vill bara tacka emelie och sandra för en gryyymt underbar kväll, ni måste definitivt komma hit fler gånger...har inte haft så här kul på länge. <3




Postat av: Sandra

Tack själv :) hade det riktigt skoj :) måste vi absolut göra om tycker jag :)

Datum: 2008-10-11 | Tid: 17:26:03
URL: http://sdanielsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag hade superroligt! :)

Datum: 2008-10-11 | Tid: 17:58:42
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0