trött på vidriga människor!

asså seriöst..jag fattar inte hur denna person pallar med att stå ut med sig själv dag in och dag ut!!!
jag är som sagt sjuk, blev ju hemskickad igår så fort ja bara kom till jobbet. och idag mår jag inte mycket bättre..har bara varit uppe 2 ggr idag ur soffan.
men vid 4 tiden ungefär så ringer en viss person (som ja tror att INGEN tycker om) och frågar ifall jag ska vara sjuk imorgon också..(som om det är nånting jag har valt att vara..?)
efter en kort stund så säger han till mig: " aha, men då måste ja kräva ett läkarintyg från dig" jag säger: "ja ja, de får ja väl fixa då"
men enligt lag så behövs ju ett läkarintyg efter 7 arbetsdagar. men iaf, min mamma blev flyförbannad när hon fick höra detta så hon ringde upp min chef och fråga vad f*n det är som händer.
men nu iaf så är allting löst och jag behöver inte hämta nått läkarintyg.
asså vilka idioter man arbetar med, jag blir så himla matt!!
har ni några idioter på eran arbetsplats/skola?




Postat av: emelie

Idiotchef!

Datum: 2008-10-16 | Tid: 18:44:32
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0