bilder

tjooolahopp...idag är den söndagen den 14 september, veckan tråkigaste dag...det är den här dagen man bara ligger i soffan och har vääärldens ångest för att man ska upp och jobba imorgon...inte kul alltså..eftersom man hatar sitt jobb så blir det ju ingen vidare längtan att det ska bli måndag igen..
jag läängtar så till julen för då e man ju ledig..men jag kommer ju troligtvis bli ledig snart...för min operation ska ju komma snart..tjohoo...men när vet jag ju inte riktigt..vilket är väldigt jobbigt...
men men, nu ska ni få se några bilder från helgen =)...vissa är ganska knäppa =P











Postat av: hännys

jag älskar att vi är så som vi är! allihopa! vilket gäng är bättre än vårat? inget!!!

Datum: 2008-09-15 | Tid: 01:34:22
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0