blombud

idag var det gamla vanliga tråkiga skitjobb som kallade imorse..väl där gör man det man ska..väldigt enformigt om ni frågar mig.
men efter lunch ringde jag min mor och då hade hon pratat med en dam från karolinska om min operation. hon sa tidigast i oktober kommer den bli..men om hon får något återbud under tiden jag väntar så ringer hon mig på en gång, så vem vet dom kan ringa om typ en vecka och säga: "hej du ska opereras idag kl.17" eller nått sånt =) jag är fett lycklig!!
senare idag när jag kom hem från jobbet väntade en trevlig överraskning till mig, nämligen ett blombud som hade kommit under tiden jag jobbade :) väääldigt trevligt tyckte jag.
fina blommor va?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0