galen fredag!!

helt gaalen fredag jag hade igår..
kvällen började med att jag åkte hem till nea där vi drack drinkar som smakade smaskens!! =D när klockan började rulla mot 21 snåret började vi bege oss till viper. väl där var det många glada ansikten som vi träffa, vi drack, vi dansa, vi hade det jätte trevligt..
sen kommer samtalet jag inte väntat mig.. från HAN!!
vad är hans problem? allt det som "hände" mellan oss hände för ca 4 år sedan..jag har lagt allt det bakom mig för lääänge sedan, och nu ringer han och verkligen terrar mig...jag sa klart och tydligen, LÅT MIG VA?! jag har inget mer jag vill säga eller vill höra så låt mig va!!!
jag blev mycket irriterad och alla mina vänner ställde upp för mig och bad även dom att han skulle dra åt helvete!! men han verkar inte ha mycket innanför pannbenen...
säger bara jisses!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0