glömt att berätta

jag har ju helt glömt bort att berätta...för 2 veckor sen gick jag ju till läkaren för att kolla upp min hosta som jag har haft i snart 1 å ½ år, lite till och från..den har kommit och gått liksom..
då tog jag även allergiprover för att kolla om det kanske är nått jag är allergisk emot som kan orsaka min hosta...och det kanske det är..
för jag fick mina allergi prover förra veckan...och nu detta är det jag är allergisk emot..ganska mycket om ni frågar mig :P

- hundmjäll (var 0.48positivt)
- timotej (var 61positivt)
-gråbo (var 0.53positivt)
- kvalster (var 0.75positivt)


och på ett annat papper förklaras det mer på mer exakt vad jag inte tål där dom menar gråbo och timotej, och det var:

- råa sädeslag
- gryner
- müsli
- selleri
- persilja
- koriander
- korgblommiga växter
- kamomill

är det bara jag eller låter det som att jag inte kan äta nånting med fullkorn i typ eller vadå :P och måste jag göra mig av med mina hundar nu för de eller? ALLDRIG I LIVET!!
är ni allergiska emot något?




Postat av: Rockin'Gal

haha shit Daisy, det var inte lite :P hahaha. ^^

Datum: 2008-09-15 | Tid: 07:15:54
URL: http://keptarolling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0