imorgon smäller det!!

tjohooo imorgon smäller det!! imorgon är det fredag, fredagen då Emelie och Elin kommer, ska bli så roligt tycker jag. kvällen är fullt planerad...jag slutar jobba kl.16. då kommer jag bege mig till tekniska högskolan för att vänta på emelie och elin som kommer med bussen från norrtälje. sedan ska vi bege oss hemåt, där kommer det lagas middag, kommer nog bestå av tacos :) myycket mumsigt!!
sedan är det bara hoppa in i duschen, leta fram kläder och sitta och ha de trevligt med lite smirnoff ice och trevligt sällskap. =)
är helt uppspelt inför imorgon, kommer nog gå runt som en duracellkanin på jobbet imorgon.

ikväll blir det en lugn kväll, har hämtat ut mina skor idag som ääääntligen kommit, dom har blivit myycket försenade. men nu har dom kommit, sjuuukt sköna, dom kommer nog värma mina fossingar myycket i vinter! =)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0