längtan bara växer..

okej..min ena hund, Dixie, hon löper ju nu..och i torsdags kom en av hennes uppfödare för att hämta henne eftersom hon ska paras..hon ska nämligen göra sin första och sista kull..väldigt skönt att det äntligen blir av, för sen är hon våran hund. :)
men längtan efter henne blir bara starkare och starkare...hon har liksom varit borta i 4 ynka dagar men det känns som evigheter..fattar inte hur jag ska kunna klara av ca 12 veckor utan henne sen när hon ska flyga till london, där hennes uppfödare bor, då hon ska föda sina valpar och sedan vara hos dom i ca 8-10 veckor :( jag kommer nog dö av längtan..men som tur så ska jag själv sätta mig på ett flyg för första gången i mitt liv och flyga över till london och hälsa på henne när hon har fött sina valpar..annars kommer jag inte klara av att hon är borta så länge..


jag och min älskling på smedsudden-07





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0