lördagen den 6 september (tråkigt jag vet)

tjena hoppsan alla bloggare..
igår va en ganska trevlig dag får jag lov och säga..dagen började som vanligt att jag steg upp vid 05.00 för att fixa mig inför jobbet..väl på jobbet gjordes det gamla vanliga...lika tråkigt som vanligt..
och eftersom jag är typ sjuk, har halsont och konstant huvudvärk, så skickade anna, min chef, hem mig...hon sa att jag gjorde mer skada än nytta att vara kvar..
så då åkte jag hem, tog en powernap och sen var det bara att stiga upp för att fixa sig inför kvällen...skulle ju va på jobbet och möta upp jessica vid 18.00 då hon slutade.
när hon hade slutat så gick jag in på systembolaget innan vi åkte hem till jessica för att förkröka..väl hos jessica dracks det, sjöngs singstar och hade det allmänt trevligt...
sedan skulle jag och hanna åka in till viperroom dit vi alla skulle, men de blev bara jag och hanna som åkte :P men när vi var där var det lika kul som det alltid är..
nea,stephan, jocke och några till kom så då blev det ännu mer party..=)

idag kommer pappas föräldrar för att fira jasmine (min lillasyster) som fyller 5 år på tisdag..dom har ju aldrig tid att komma på självaste födelsedagen..så då ska det fikas och pratas..men dom stannar inte så länge..
ikväll får vi se vad som händer...är ju typ sjuk, så jag funderar på att stanna hemma ikväll...
 vad ska ni ha för er idag?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0