myspys helg :)

idag är det fredag..och jag är hemma från jobbet...jag känner mig lite småkrasslig och har feber, men är ändå rätt så pigg..men känner mig inte tillräckligt pigg för att stå och servera hamburgare till människor, jag skulle iaf inte vilja ha mat från en tjej som har både ögon och näsa som rinner och hostar som ett as..
men idag vid typ halv 5 slutar nicole jobba så då ska vi åka in till stan eller så och leta upp en present till linda som ska ha ett litet "kalas" imorgon eftersom hon blev 21 ynka år i måndags..
asså denna helg är verkligen helt fullspikad, detta ska göras..

fredag: - åka in till stan med nicole och leta upp en present till linda.
              - fira att jocke köpt en lägenhet i hagsätra tillsammans med jocke,hanna,nicole,atte(tror jag), carro och kanske
                 några till

lördag:  - åka tillsammans med atte,nicole och hanna till livgardet och hälsa på oscar som har besöksdag :) ska bli
                  riktigt skojigt att se honom och alla hans lumpenkompisar.
               - på kvällen åka till linda och fira hennes 21års dag.

söndag: - eventuellt åka till patrik och göra klart min tattuering :) 
                - bara slappa framför tv:n

vad ska ni göra i helgen?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0