tisdagen den 16 september

idag är det tisdag...en mycket vanlig tisdag...gick till jobbet idag, började kl.07.00 som vanligt..tråkigt nog var Julia som jag skulle jobba med sjuk, eller hon ramlade igår på jobbet och slog i huvet i vårat klinkergolv så hon kanske har hjärnskakning =S lite läskigt de där..
så jag var iaf själv från 07.00 till ungefär 8.30..funkade rätt okej...var inte så mycket männniskor ändå, så jag hann göra både uppfyllning och renligheten..
men idag hade vi en rush som vi inte har haft på hela sommaren, det var riktigt kul tyckte jag, man kom upp i väärldens tempo =)
på torsdag händer det något ganska roligt, då kommer en liten dvärgschnauzer-valp från polen som min bror och hans tjej ska få..han är nu 3 månader gammal och ska troligtvis heta Oliver.



här är den lilla krabaten som min bror ska få, fin han är va?




Postat av: emelie

synd att man inte kan se bilden =/

Datum: 2008-09-16 | Tid: 22:04:58
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0