trevlig fredag

igår var den fredagen som kusinen Emelie skulle ha kommit för att gå till viperrroom med mig och mina polare..men det skedde en liten olycka som gjorde att hon inte kunde komma, gå in här för att läsa på hennes blogg om vad som har hänt.
men kvällen blev mycket lyckad iaf. Nicole, Atte, Hanna och Oscar kom hem till mig där vi åt middag och drack och hade det allmänt trevligt.
kvällen slutade på viperroom precis som planerat...det var jäävligt kul vi hade igår..mycket gammla människor man inte träffat på länge..



idag ska ja snart äta middag och sedan fräscha upp mig lite för att sedan bege mig emot kärrtorp där Hanna bor.
vad ska ni göra ikväll?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0