bloggpaus, rätt eller fel?


okej..enligt dom kommentarerna jag har fått om min såkallade bloggpaus jag funderar på att ha så kan man utesluta denna bloggpaus..jag vet ju inte riktigt vilka och hur många som läser min blogg som inte är en av mina vänner...det vore kul om ni skrev en kommentar och berättade vilka ni är som inte känner mig som läser min blogg!
men som sagt. jag "får" inte enligt mina läsare..så eftersom det inte blir någon bloggpaus behöver jag eran hjälp! vad vill ni läsa? räcker det med att jag bara skriver om det jag gör på dagarna? jag är inte sånt stort fan om att skriva om en massa kändisar, jag menar, det räcker väl att man läser om dom i skvallertidningarna? så för att komma till sak...
vad vill ni få reda på i min blogg? vad vill ni läsa?





Postat av: Hännys

jag vill ha minst ett eget inlägg i veckan, tillägnat mig, sen vill jag läsa om din vardag hemma, hur hundarna mår, hur pojkarna mår, hur stämmingen mellan syskonen och mamma och pappa är hemma, jag tror det är sånt som kan vara intressant att läsa, och mer bilder, du måste bli bättre på att fota med din kamera! och rensa ditt minneskort på den! ;)



Pusspuss

Datum: 2009-04-07 | Tid: 19:49:18
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/
Postat av: petra

håller med henne skulle vara intressant att läsa om allt de hon skrev :) samt mer bilder =)

pusspuss

Datum: 2009-04-07 | Tid: 22:12:35
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/
Postat av: angelica igen

vad du gör, dagens outfit, tips på smink du har osv :)

Datum: 2009-04-08 | Tid: 11:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0