Bloggvärlden ökar


ja ni mina kära vänner. fick en chock idag när jag satt och läste igenom alla bloggar jag följer. När jag gick in på min kusin Emelies blogg och läste så såg jag att hennes syster Angelica har skaffat sig en blogg. Hon som sa att hon aldrig skulle skaffa sig en blogg..haha men man får ju en liten kick när man sitter och läser alla andras bloggar, eller iaf jag..så kanske det var för henne också...så gå in på hennes blogg ni också och läs, ni kan klicka här eller på bilden ovan för att komma dit..
  min dag har varit ganska seg må jag säga..jobbade 11-20, mycket folk idag, och mycket fulla och äckliga och otrevliga gäster nu på kvällen, detta är inte okej!! man tappar arbetslusten oerhört mycket må jag säga.
har ni haft en lika jobbig dag som jag har haft?




Postat av: angelica

hihih(a) du är söt <3

Datum: 2009-04-18 | Tid: 15:59:55
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0