början allt vända nu ?

ja idag har jag jobbat, precis som vanligt, 10-19...fast mellan 16-17 satt jag inne på kontoret och räknade...tror jag aldrig har varit så stressad när Anna sa att jag får en timme på mig att räkna sen måste jag stå i kassan..
men jag blev klar till fem, vilket kändes skönt..men då ringer min telefon precis när jag och Jessica skulle banka pengarna..joo då är det ju självklart banken som ringer. En tjej som hette Hanna och ringde från Nordea..
har ju inte berättat detta för er läsare, men jag planerar på att skaffa mig en egen lya..och jag har ju stått i bostadskön i snart 3 år, och får inte en enda hyresrätt, så nu känner jag att jag måste ifrån Lidingö och ha mitt eget place. Så jag har mailat Nordea (som jag har som bank) och sagt att jag vill boka möte med en bankman för rådgivning om lån osv..
Så idag ringde dom iaf och sa att jag var välkommen på möte den 24e april kl.10.00...så jag hoppas verkligen verkligen att jag får ett lån eller ett lånelöfte så jag kan fly ifrån ön...vill inte bo här längre och vill inte bo hemma för den delen heller. Känner att det är dags för mig att starta mitt eget liv, så kanske man börjar må bättre. Så vem vet, min tur kanske början vända nu, vi får hoppas på det iaf.


dagen bild består av en ros jag har här hemma. Blev ganska fin tycker jag, har inte riktigt lärt mig min kamera ordentligt än, men jag ska lära mig jag lovar. Den står mest och dammar i hyllan just nu.
Foto: Jag





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0