Dagens outfit, skärstorsdag


jeans från Miss sixty och linne från H&M

...och imorgon är det långfredag..himla muwsigt..idag har jag bara sett en enda liten påskkärring..kanske har barnen sluta gå påskkärringar? vem vet..
idag har jag iaf jobbat..och jag tror jag aldrig har varit med om en segare dag än denna...lite folk och lite att göra...jag var beredd på totalkaos idag med tanke på att dom flesta jobbar halvdag, men icke..sålde bara för 12000 på lunchen tror jag..det är illa!
men imorgon är det fredag, vilket betyder att det är en röd dag och det i sin tur betyder att jag kommer jobba med 100% OB och även få en mjukdag..för er som inte vet vad en mjukdag är så betyder det att jag kan ta ledigt en hel dag men ändå få betalt. det är power tycker jag! jag trodde även att jag skulle jobba 12-21 imorgon, men inte alls, jag ska jobba 10-19, himla skönt faktiskt...så då hinner jag ju hem till max och fia efter och sjunga lite singstar, tjohoo!!
hur har eran skärtorsdag sett ut?




Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: det kommer flera chanser att bli veckans blogg :)

Datum: 2009-04-10 | Tid: 15:32:06
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0