en kort sammanfattning..



Jag och Hanna från igår..muwsigt!!
jag vet att jag är värdelös på att uppdatera min blogg på helgerna...men som sagt, oftast har jag inte tid att ta tag i datan och sätta mig ner i lugn och ro och skriva...det händer alldeles för mycket saker under helgerna...
men denna helg kan jag sammafatta lite kort...fredagen var hur seg som helst...helt dött med människor, ingenting var bra..sen gårdagen, ja den började bra iaf...men slutade i total kaos..!! jag tänker inte gå in på vad som hände igår, men det som hände var inte okej!
idag har jag varit duktig och städat mitt rum iaf...väntar även på min tvätt som ska bli klar i maskinen så den kan hängas. sen är det nog middagdags, och ikväll blir det mycket slapp i soffan...




Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: Så roligt att du vill medverka i min tävling om att bli veckans blogg! Jag hör av mig under morgondagen om det är just du som har blivit vald till omröstningen :)

Kram <3

Datum: 2009-04-06 | Tid: 18:19:31
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0