en mycket seg onsdag


dagens bild består av mig ute på söderbysjön
Foto: Hanna


denna dag har varit en av dom längsta i hela mitt liv tror jag...iaf på jobbet..denna dag kändes som att den aldrig skulle ta slut..
fick även ett litet tjafs med en gäst..eller gäst och gäst vet jag inte om jag kan kalla honom..men otrevlig som satan va han, och han gjorde så jag tappade mitt humör rejält!! grejen var iaf att han kom och sa att han hade beställt 2 menyer och inte hade fått dom...så jag kollade med alla andra tjejerna ifall dom hade nått att ge ut, men det hade dom ju inte. så jag sa åt honom att jag kunde tyvärr inte hjälpa honom, då han inte visste vem han hade beställt ifrån. det är väl klart man vet vem man beställer av då det bara finns 3 kassor öppna? tror han att jag är dum bara för att jag är blond eller? men iaf, det slutade med att han sa att han skulle ringa polisen, och jag avslutar det hela med: "ja, gör det du" och så fortsatte jag att arbeta.
ikväll är det iaf Greys på tv, har längtat så himla länge på det med tanke på att det var ishockey på tv förra onsdagen...jäkla skit sport!!
hur har eran dag varit?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0