händelserik tisdag


sommaren närmar sig, sakta men säkert
Foto: Jag


idag har det faktiskt varit en mycket händelserik dag på jobbet...det har inte varit så mycket folk. men det har hänt grejer..dagen började iaf med att jag såg D i ropsten på vägen till jobbet. var nära på att gå in i honom då det ekade hardstyle i lurarna..men jag hann se honom ca 2 meter innan jag gick in i honom..som tur var såg han inte mig, ville inte att han skulle se mig då jag "looked like hell" om ni förstår vad jag menar, mjukisar och totalt osminkad..inte okej!
men iaf, tillbaka till jobbet. idag vid fyra tiden, det är ju då alla människor kommer som bara vill ha nått litet att äta, typ en cheese, men eftersom alla ska ha det så blir det för mycket för dom i köket att göra. och vi hade en mycket grini gäst som inte ville vänta längre än 4 minuter. så allt slutade med att Daniel fick en bricka i huvudet och gästen rusade ut ur resturangen...
nu är jag iaf hemma och täntke fortsätta på att göra om min blogg som jag började med igår...vet inte riktigt vad jag vill med bloggen, och jag har inte listat ut än hur man gör det heller...
har ni några tips på hur min blogg ska se ut?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0