jag blir så himla matt!!

okej helt seriöst..jag kommer när som helst säga upp mig, jag klarar allvarligt talat inte av mitt jobb längre...och inte dessa idioter som är "högre i rang" än en själv där...ska gå in lite mer i detalj varför jag är så frustrerad...
   innan min operation jobbade jag ju frukosttider varje dag...så jag jobbade 7-16 varje dag typ...så jag tänkte nu när malin på jobbet har slutat att jag skulle få tillbaka dom tiderna, men nej, det ska ju självklart Jenny få som redan har 2 frukosttider...så det blev jag riktigt irriterad på..
   sen så är jag ju nånting på jobbet som kallas "Area Swing", vilket är typ samma sak som "kassaansvarig", vilket går ut på att det är denna "Swing" som skickar raster, håller koll på alla i kassan, växlar när nån behöver och även räknar alla kassor när det är dags för kassabyte...och detta är då jag...eller det står så på min namnskylt iaf.. så jag tänkte att nu när Jessica också har sagt upp sig så kanske jag skulle få börja räkna igen...men nej, självklart inte, det ska ju Susanne göra..hon ska nog räkna varje dag...så det blev jag ju ännu surare på...
   och till sist, det som fick mig att bli rasande imorse när jag kom till jobbet..jag jobbar ju 10-19 varje tisdag och onsdag..men idag när jag kom som vanligt så tittade Jessica jätte konstigt på mig och frågade vad jag gjorde där, "Vadå vad gör jag här? jag börjar alltid kl.10"...nej då har dom där j**vla idioterna på jobbet kapat mina timmar...att jag istället ska jobba 12-19 ist för 10-19, ALDRIG I LIVET!!! jag blev så himla arg och jag lovar, hade W varit på jobbet så hade jag nog nitat honom...jag var så frustrerad att jag bara gick runt och svor...men jag sket i detta ska ni veta, jag gick ner,bytte om och stämplade in 09.50, bara för att jävlas...och jag tänker göra samma sak imorgon, ingen ska få komma och kapa  mina tider hur som helst...never ever!!!

vad tycker ni, överreagerar jag eller tycker ni som jag, dags att säga upp sig?

.....och ja, idag bloggar jag utan bild
orkar inte helt enkelt!!




Postat av: Sofie

Du överreagerar absolut inte, jag hade gjort exakt samma sak! För det första så ska din chef informera dig dagen innan om dina tider inte är som dom ska, eller om tiderna är bytta.

Datum: 2009-04-28 | Tid: 23:43:04
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/
Postat av: Hännys

jag förstår att du blir förbannad, det hade jag också¨blivit! hoppas han jobbar idag då så han kan få sig en utskällning och förklara varför han har skärt ner dina tider utan att ens tala om det för dig!

Datum: 2009-04-29 | Tid: 07:42:41
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/
Postat av: Fia

Du har all rätt att bli förbannad. Men ta upp det med chefen. Det brukar hjälpa då. Eller ja oftast.

Men go for it. Om du inte trivs, försök hitta ett annat jobb så fort som möjligt. Det mår du bättre av =))

Datum: 2009-04-29 | Tid: 12:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0