kort sammanfattning

ja, jag har ju lovat att skriva om allt som hänt i helgen..egentligen så har jag verkligen lust eller ork att sitta och skriva just nu...så det får bli en kort sammanfattning istället..
i fredags så slutade jag jobba kl.16, då mötte jag upp hanna,carro och niklas utanför jobbet..jag sprang snabbt in på systemet och inskaffade vin..efter det begav vi oss emot hemmet och startade igång grillen, det grillades gott, dracks vin och stressade upp mig som tusan...
tills slut var vi på väg ut och på viper så hände det många saker..jag tänker inte gå in på exakt vad som hände, men det handlade om skratt,tårar och en massa konstiga idéer.
igår så var det dags igen...vaknade vid 13 ungefär och redan då var det dags att börja fixa sig..duschade, sminka mig,in med hår osv...när jag var klar så gick jag ut och satte mig tillsammans med familjen och grannar...efter ett tag begav jag mig emot hagsätra där det väntades grillning med vänner osv...det var roligt ett tag, vi spelade kort, spelade twister osv...men när det var dags för utgång kände jag och Hanna att vi hellre åkte hem...var hemma vid kvart i 12...länge sen det hände..men det var skönt..
idag har jag faktiskt varit duktig, har plockat i mitt rum, tvättat och hängt tvätt x2...t om har jag ätit pizza och just nu sitter jag och mamma med varsin efterbehandling i håret då vi båda har färgat håret...
nu är det Wipe-Out på tv, så jag kommer sluta blogga nu...


en helt galen bild på mig och Hanna från i fredags




Postat av: Hännys

hhahaha fyfan vilken jävla bild!!!!! undra om vi var plakat där eller ;)

Datum: 2009-04-26 | Tid: 20:27:31
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0