lång dag på jobbet, och ett möte med gamla godingar!

idag har jag precis som vanligt jobbat..jobbade 11-20 idag. riktigt seg tid må jag säga..men imorgon, då jobbar jag ju 12-21, det är inte okej!! varit en ganska lugn dag trots allt..
när jag kom hem och knatade upp för backen så såg jag mina 3 kära vänner sitta utanför tobak och snacka skit..så jag hoppade in i konversationen och vi satt där nån timme eller så..kändes precis som den gamla goda tiden då vi alltid träffades bara för "att ta en cigg", men slutade med att vi satt i timmar och pratade...det känns bra att man har vänner kvar, även om man inte träffas eller umgås längre...men att dom fortfarande finns där, det känns bra ...
imorgon är det fredag, då vet jag inte riktigt vad som kommer att hända..får se om det ens blir någon utgång överhuvudtaget..beror ju helt på alla andra..Hanna ska ju till norrtälje, Oscar ska till landet...och Petra hade inte pratat med nån annan så då vet vi inte hur detta kommer sluta..ja ja, det återstå att se..


hittade denna gamla bild på mig och sofie, minns inte hur många år sen det var vi tog denna. men man ser ju på den, en äkta fjortisbild! Gamla goda tider det!!




Postat av: Sofie

Mysigt, helt underbart. Bör hända fler gånger nu i sommar :)

Datum: 2009-04-03 | Tid: 11:24:33
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0