Måndag igen

 jahapp då var det måndag igen då...idag börjar jag inte förens kl.12.00..och jag är redan uppe!! detta kan ni tro att jag har slagit mig eller nåt sånt...men nej då...det är ju så att min mamma har börjat läggas in på dagtid på Danderyds Sjukhus..hon har ju fått reda på att hon har reumatism (eller hur det nu stavas), så hon ska vara på sjukhuset varje dag, men bara under dagarna, hon får ju åka hem och sova...hoppas bara allt blir bra och mamma kanske kan lära sig koppla av när hon är där borta? så hon kommer hem pigg och glad...
just nu har jag precis slängt i mig lite frukost, länge sen jag åt frukost på en vardag må jag säga..kommer inte ens ihåg när jag åt det sist...och så har jag varit ute med hundarna, gett dom frukost...riktigt duktig..ska hoppa in i duschen nu och sen börja fixa mig så jag kan sitta och slappa framför tv:n innan jag åker till jobbet...jobbar till 20.00 idag, usch jag vet. skit tider!! men vad ska jag göra liksom?
jag kanske skriver nått kul senare ikväll när jag har kommit hem och lite sånt...tjingeliiiinng!!!


glajjorna åker nog på idag också, med tanke på det fina vädret vi har idag!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0