mysig vårdag med gänget

idag är det en underbar dag!! solen skiner, det är klarblå himmel, kan det bli bättre?
idag har jag,hanna,max,fia,petra och nicklas varit ute i detta underbara väder och fotat våren...eller aa iaf försökt fota våren...vi åkte iväg till bagis och nån sjö som ligger där..vet inte riktigt vad den heter, men vet iaf att jag har varit där förut med mitt gymnasium när vi orienterade...
jag hade tur att jag hade med mig max idag...för jag hajjar verkligen ingenting av min kamera, men det var ju max så snäll och hjälpte mig med, ställde in rätt inställningar osv..
just nu sitter jag här hemma hos Hanna och har precis duschat...om ca 45 minuter ska vi ut på gården och tända grillen.. för idag ska vi grilla och ha det mysigt!! ikväll blir det ju självklart viper, med tanke på att max måste jobba...får se ifall fotopassionen ligger kvar i mina händer ikväll, så kanske jag snor kameran och leker vimmelfotograf.
vill också passa på att önska er alla en riktigt glad påsk!


Foto: Jag





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0