onsdag och dagen ser ut såhär..

ja, idag är det onsdag...jag har precis varit ute med hundarna så nu väntar jag bara på att jag ska gå ner till tåget för att bege mig emot jobbet...
jag hoppas verkligen att W är på jobbet idag så jag kan ta itu med honom om det här med mina tider...ska nog inte attackera honom på en gång, kanske ta det lite lugnt och sansat först...sen om han kommer med nån dum förklaring kan jag ju alltid börja höja rösten...
ikväll när jag kommer hem så är det ju Greys Anatomy på tv..det får man sjävklart inte missa...jag skriver mer ikväll om hur det gick med mitt samtal med W....
vad ska ni göra idag?

 
först blir det att jobba till kl. 19 sen är det ju självklart grey's på tv, får man inte missa!!




Postat av: angelica

greys är bäääääst! :)

Datum: 2009-04-30 | Tid: 11:32:13
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0