Onsdag...

...och nu har halva veckan gått...jag har tyckt att alla dessa veckor den senaste tiden har gått alldeles för fort...
men denna vecka, den känns som att den aldrig tar slut..men men..inte långt kvar till helgen...
men det positiva är ju att på fredag är det löning, tjohooo!! jag hoppas på en riktigt bra lön denna månad, för igår satt jag och räknade ihop alla mina räkningar och skulder osv, och det slutade med att jag kom upp i nästan 6800 kronor i bara räkningar och skulder!!! detta är inte okej!! usch!!
har ni mycket räkningar denna månad?


dagens bild får bestå av Kajsa och Dixie, bara för att dom förgyller mina dagar :)




Postat av: Hännys

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEV, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR, JAVISST SKA HON LEVA JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR!!!!!!! ETT FYRFALDIGT LEVE FÖR KAJSA HON LEVE : HIPP HIPP HURRAAAAAAAAA!!! =D

Datum: 2009-04-23 | Tid: 12:15:12
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0