påskhelgen (obs: bildbomb)


jaha, då var det söndag igen...och min gårdag kan jag sammanfatta lite kort. jag var ju ute i naturen med hanna,max,fia, petra och niclas och fotade runt lite..blev några lyckade bilder iaf.
på kvällen blev det grillning och sedan utgång, precis som vanligt...kvällen började bra, men slutade i total kaos, tjafs mellan alla typ, knän som flyger ur led, ja som sagt, allt var kaos!!
idag har jag iaf varit ute på Fogdö och hälsat på min moster, där bjöds det på middag och även familjen Björk kom dit, det var riktigt muwsigt tyckte jag. alltid lika kul att träffa släkten..
imorgon är jag ju ledig, riktigt skönt, så då ska jag nog ta itu med att städa mitt rum, tvätta och sen gå ut och sätta mig i solen..om det nu är någon vill säga..
hur har eran helg sett ut?


 
 
 
Foto: Jag





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0