så var det måndag igen..



dagens bild får bestå av solen...den får symbolisera denna värme vi har haft idag

..och ny vecka har startat...idag har jag jobbat, precis som vanligt, 12-20...riktigt sega tider jag vet!!
men dagen har gått riktigt fort må jag säga! först var det rush när jag kom, sen skulle jag helt plötsligt på rast..och sen var det rush igen och sen skulle jag gå hem...tänk om alla dagar kunde vara så! borde nog tacka alla gäster som kom och fyllde hela resturangen.
just nu känner jag inte någon som helst blogglust kan jag säga..funderar på om jag ska ta en bloggpaus i några dagar, tills man känner att man har lust att göra nånting liksom..
vad tycker ni? ska jag ta en bloggpaus eller inte?




Postat av: Anonym

nae vafan inte stoppa blogga daisy...vad ska man då göra på kvällarna? :P

Datum: 2009-04-06 | Tid: 21:47:05
Postat av: Hännys

Hej min älskade socker topp!!!!!

om du vill ha någonting att göra, vill jag göra min blogg somrig, just nu känns den som en asfaltsväg, allt är så grått! haha ;P

Pusspuss<3

Datum: 2009-04-07 | Tid: 10:17:01
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/
Postat av: världens bästa kusin angelica

neeeej :D måste ju veta vad du gör ju hihi :) <333

Datum: 2009-04-07 | Tid: 12:40:07
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

nej nej, ingen bloggpaus! :D

Datum: 2009-04-07 | Tid: 22:20:19
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0