seg måndag

seg måndag idag må jag säga...hände inget speciellt på jobbet..joo en sak...en man som stog i min kassa tyckte jag såg ut som en av tjejerna som varit med i "Americas next top model" för några säsonger sen..tror hon hette amanda...det var hon som höll på att bli blind...iaf, han tyckte jag liknade henne..tyckte det var ganska komiskt. förstår inte denna grej med alla människor som förknippar mig med en massa kändisar...
har ni blivit förknippade med någon kändis?


Daisy och Amanda, lika eller olika?




Postat av: Sofie

Jag har ju aldrig sätt att du inte är du gumman, en i vissa lägen är du jävligt lik Amanda Jensen!

Datum: 2009-04-21 | Tid: 12:07:01
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0