Söndagspromenad med lillasyster

idag har jag och Jasmine varit mycket duktiga som gått en långpromenad med Kajsa...jag kände för att gå ut och fota lite när jag vaknade och såg solen skina så starkt...och Jasmine ville ju hänga med och tog även med Kajsa så hon får göra lite annat än att ligga hemma..
Vi gick först ner emot Käppala hamnen, fotade lite där och även på vägen...sen ringde vi morbror och skulle se om han var nere vid båtklubben, självklart var han där så då gick vi dit och fikade lite...sen gick vi hem, genom bunkrarna...(bara vi Lidingöbor som förstår vilket ställe jag menar tror jag)
nu sitter jag och för över bilderna jag tog...kan bjuda på en av mina favoriter...
resten av dagen kommer bestå av en mycket god middag, kotlett och potatisgratäng och bea, mums!! sen blir det nog soffan resten av kvällen...
hur ser eran söndag ut?


Modell: Jasmine
Foto: Jag

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ps: jag kommer lägga upp vinnaren av "Veckans blogg" senare ikväll då jag orkar gå igenom alla röster och kommenatarer..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0