what to do?

jag har ett litet dilemma...idag kom W och frågade mig om inte jag kunde jobba 7-16 på fredag..utan att tänka pga den glädjen som kom igenom mig så tackade jag självklart ja...jag menar jag jobbar hellre 7-16 än 12-21 på en fredag...
men nu till dilemmat...när jag var på väg hem idag så kom jag ju på att jag inte alls kan jobba frukost på fredag. jag ska ju till banken kl.10...så jag vet inte riktigt vad jag ska göra..vill så gärna jobba frukost, så jag tror att jag avbokar min tid med banken ist...
hur skulle ni göra, avboka banken eller jobba 12-21 en fredag?


hanna kom in på jobbet idag. för första gången kom hon lagom till min rast! :)




Postat av: Emma

Jag skulle ta en annan tid på jobbet :p

Datum: 2009-04-22 | Tid: 00:02:00
URL: http://emloer.blogg.se/
Postat av: Hännys

whoho i know, jag passade riktigt bra igår. jag tycker du ska boka om banken, och hoppas på att jag slutar runt fyra också! haha, för jag vill äta middag på lidingö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pusselipuss! btw, jag käkade en hel rostemacka i sträck idag till frulle! och välte min juice över hela spisen! men jag käkade en fucking macka!!!! :D:D

Datum: 2009-04-22 | Tid: 13:22:33
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0