Bad update, I know


Full tjej från i fredags!
Jag är verkligen värdelös på att uppdatera under helgerna. Ber om ursäkt för det. Kanske dags att börja med bloggfria helger kanske? Det får vi se hur vi gör. Men här kommer iaf helgens äventyr.
I fredags så öppnade ett mycket efterlängtat hem igen, Viperroom. Guud vad vi har saknat alla människor där och hela stället. Alla var jätteglada att se oss och vi var lika glada vi. Och en del personer fick sig en riktig chock när dom såg mig i det bruna håret. Jag var ju trots allt vithårig när jag lämnade stället i våras.
Under kvällen hände det mycket saker. Pratade bland annat ut med Maria, så allt är nu frid och fröjd vad det verkar som. Känns faktiskt skönt att rett ut ett problem. Sen hitta man ju en muwskamrat, haha riktigt muwsigt! Och full var man, hade tydligen gett Leo en örfil så han började blöda näsblod, haha har inget minne av det..
Igår åkte jag, Nicole och Hanna till Lillebrors gata där det väntade gatufest. Efter det var vi på språng igen till Viper. Riktigt lyckad helg där faktiskt. Länge sen jag gick ut utan att få vara med i ett drama. När vi kände oss klara där fick jag, Hanna och Carro skjuts hem av Erik och Danne, tack ännu en gång för skjutsen grabbar..Vi hade rallyfart hem kan jag säga..Efterfesten var i bilen, riktigt kul!
Idag har jag varit hos moster ute på Fogdö utanför Grisselhamn. Hon fyllde år idag och hade bjudning med smörgåstårta och kycklingsallad. Riktigt gott. Gjorde min egna vitlöksdressing till salladen, den blev riktigt stark kan jag säga. Tur att man inte ska hångla med någon idag, haha!!
Nu orkar jag inte skriva längre för jag har så jävla ont i ryggen. Ha det så bra så hörs vi mina vänner.
I know you love me, XOXO




Postat av: Dannyboy

snygg rocker du hade hittat på viper ;)

Datum: 2009-08-24 | Tid: 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0